Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
Gadis Tinggi Berkasut Tumit Tinggi
Thursday 30 May 2013 | 9:45 pm | 0 Rain[s]

assalamualaikum <3
 dan selamat pagi eh eh sekarang dah tengahhari, okay harini aku nak cerita pasal ...... *tunjuk tajuk* yeahh, Gadis Tinggi Berkasut Tumit Tinggi. aku rasa entry kali ni macam BEST sikit :O maybe untuk hampa hampa hampa rasa macam "errghh, rasa biasa ja~~~ LOL". yeahh, aku rasa excited sikit sebab entry kali ni ada kena mengena dengan aku :O :O :O muahaha, so wajib ah kena baca woi -,- ehem ehem, so first of all, aku tulis entry nie sebab aku dok terpikir, aku tinggi then pakai high heels, apa kata orang nantikan? dah aku gila minat kat heels, nak buat cena, beli lah, bila dah beli, pakai! :D then aku ada dengar orang cakap "eh, tak elok la, hang tinggi then pakai heels, lagi tinggi weh!" and i was like :O :O :O setiap kali orang cakap centu kat aku, confirm aku jadi macam err errr lemah semangat nak pakai heels, serious! aku tergila gila kat heels, lagipun aku ada angan-angan nak jadi model -..- so sebab tu la practise pakai heels xD but nevermind, that's just a dream :3 not my ambition xD :p okay okay, jum kita start, aku dah search kat google pasal gadis tinggi and blablablabla nie, but takdapat. so aku search dalam english "Tall Women Wear High Heels", so dapat, banyak~~~~ and aku pilih pilih. so agak berguna jugak untuk aku :D nie ada nasihat sikit "Rule No. 1 in life: Do not let other people, be they friends, family members, classmates, coworkers or strangers, dictate how you should feel about yourself. This is not how to live life." paham tak? tak paham translate lah yee, itew malas xD maksud dia, apa yang kita nak buat jangan pikiaq pasal orang lain punya pemikiran. apa yang selesa, kita buat~~~~ aku sekarang nie dah ok sikit pakai heels, sebab aku selalu tengok "American Next Top Model". walaupun depa dah tinggi, depa tetap pakai high heels yang 4-5 inci kot  :O :O so aku ada keyakinan sikit nak pakai :p :p hoho! so kalau ada orang yang sama situasi dengan aku, teringin nak pakai heels, tapi akan nampak terlalu tinggi and if ada orang tanya tentang ketinggian awok. try this.

"Why are you so tall?"
1) My dad gave me Miracle-Gro.
2) My parents left me out in the rain.
3) Why are you so fat?
4) Why are your eyes brown?
"Wow, you're so tall!"
1) My oh my, I never knew that! Thanks for pointing that out.
2) My oh my, you're so observant. You must have taken your smart pills today!
3) Do you ever get mugged by children?
4) How long have you had that scalp problem?
"Just how tall are you?"
1) Five-foot, 12 inches. (or 14 inches...)
2) Six feet. How much do you weigh?
3) Six foot and worth the climb.
"Do you play basketball?"
1) Yes. I was the star player. I averaged 33 points per game. I was voted MVP in the conference. I have a room full of trophies. I was offered all these scholarships..."
2) No. I bowl and shoot billiards.
3) You're short, but I didn't ask if you were a gymnast, did I?
"How's the weather up there?"
1) Spit and say, "It's raining."
2) Want me to pick you up so you can get a first-hand look?
(Man asking tall woman): "Do you ever get mistaken for a man?"
1) No. Do you?
2) Only when I kick a man's ass.
"You should be a model."
1) Thank you.
2) Thank you.
3) Thank you.
i got this from this blog --> 
http://voices.yahoo.com

the awesome heels!!







Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post