Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
Shopping make it all Better
Friday 24 May 2013 | 12:19 am | 0 Rain[s]


assalamualaikum dan salam sejahtera,
 harini aku terjumpa status tentang "Perempuan kalau shopping dia mesti tidak akan ingat boyfriend dia. Dia hanya ingat baju, kasut, seluar dan lain2." copy form BAKAR BURNING. bila baca status dia, terus "POP", terfikir nak buat entry pasal shopping. hoho. well, who doesn't love shopping?! omg! omg! the best things i ever heard is "Jum Shopping" damn! ohsem gila la kalau hari hari ayat nie keluar dari mulut mak aku, wahahaa. and that's why, aku nak belajar rajinrajin, and dapat kerja yang gaji tinggi. boleh shopping. WAHAHAHAHA! yeah yeah, perempuan gila shopping? right? sapa suka shopping? angkat tangan! sapa tak suka? jangan baca :3 seriously kalau orang tanya aku "weh, cinta or shopping?" of course shopping! yeah yeah, cinta? letak tepi dulu, tak penting sangat. muahaha. bagi aku shopping sorang sorang lebih seronok berbanding shopping ramai ramai, nak tau kenapa? -->

bila kita p sorangsorang, boleh pergi tak kira masa, and balik lewat or awal pon takdak masalah :D then kalau pilih barang, kita suka so kita beli, kalau pergi dengan kawankawan, sorang suka barang tu yang lain tak suka, and segelintir dengki sebab kita nak beli barang tu -,- HAHA! pergi shopping alone bukan bermaksud takdak kawan. maybe someone tu perlukan sedikit masa untuk luangkan bersama diri dia? kan kan? aku? aku lebih suka shopping sorangsorang, kalau dengan mak aku, nanti dia bising -.........-
muehehee, and bila besar nanti, aku nak bawak mak aku shopping sekali dengan aku, wakakaka, tempat paling aku nak p "PARIS" omg! bandar fashion! waaaaaa. huh! serious, teringin gila nakp paris -__- sapa pernah p dah? untung haaa~~ errr arr orr, okay lah, setakat sini ja lah aku story. takdak idea -___- idea takat nie ja, wahahaha, beberapa tahun lagi aku akan jadi ceni --> 




Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post