Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
♛ True Friendship Never End ♛
Thursday 17 October 2013 | 10:10 pm | 0 Rain[s]


assalamualaikum dan salam sejahtera. 
ohom ohom. acano ? sehat tak? hoho. well. sekarang banyak masa lapang. so rajin sangat sangat sangat sangat nak tulis entry baru :D kehkehkeh. and you know what?! wa dah ada insta. meh lee follow. mek_leysaaaa <-- kehkehkeh. peqak sikit -.- eh eh. back to our story. it's about "FRIENDSHIP". friendship tu persahabatan :3 wakakakaa. tengok gambaq tu :O ada empat gadis kan kan? ^^ so maknanya kami BEREMPAT. dan bukan berdua lagi :) ;p kami kenal dari budak budak lagi ;) and aku happy dgn depa :D benda yang tak lawak pon jadi lawak. and macam macam perangai ada -.- and sekarang baru aku tau erti persahabatan :) dan kebahagiaan. kalau ada org cari pasai ka apa ka. depa selalu defent aku :) rasa mcm dihargai sgt sgt weh :) serious talk :'D hoho. thanks guys. kalau nak keluaq p mana mana kami berempat mesti kena ada. kalau tak sunyi nanti T__T wohoho. mekcha- kuat gelak. and cepat terkejut :3 anis- kuat beletiaq macam makcik cleaner xD xD mek watip- suka buat muka annoying. semua muka ada kat dia -.- wakakaa. kadang kadang boleh gelak sampai keras perut tgk muka dia -_- haishh. and me? haha. mana la aku tau nak describe diri aku sendiri -___- haha. depa ja boleh describe aku :p and time tak boleh blah time kat library. bergambaq sampai berguling guling dalam tu -.- wohohoho <3 kalau tak bergambaq itu bukan kami :) GGL. -Gadis Gadis Lensa- ;D but paling sedih tahun depan semua berpecah. hmmm. sorang nakp melaka la. kv la apa la Y__Y haishh. sebab tu ah tahun ni kena jumpa selalu xD kami benci orang yang sama ;) dan kami anti orang yg sama :) wohohohoho. and paling penting. kami bukan jenis control ayu. gelak nak control. jalan nak control. senyum nak control. maaf tu bukan taste kami ;D and paling penting. kami semua taken <3 nyumm nyumm. haha xD and bila aku sedih or what. depa selalu ada d sisi aku :D haha. and paling penting time lepak mesti ada kami xDD weheheheeeee. so aku tulis ni sebab aku nak memory kita ada dalam blog aku even nanti kita dah terpisah and dah ada kawan baru. so bila hampa terbaca post ni. maybe akan ingat balik kita semua :p and aku doakan persahabatan kita till jannah. okay sampai sini ja aku tulis. hmm dih dih :'( kbyeee.































OUR FACE xD

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post