Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
Do I Care?
Friday 20 June 2014 | 2:14 am | 0 Rain[s]

goodmorning! goodevening and goodnight guyssss!! haha. uuwww excitednyee nak tulis entry ni. hakhakhokhokhekhek :3 wakaka. ntah la, aku sorang je kot excited -.- today aku nak kongsi sikit, haritu kan aku dapat high heels yang pertama dalam hidup aku, and mak aku yg belanja. hehee. aku tak sure berapa kitinggian tumit dia. anggaran aku dalam 4-6 inci la. masa dok test kasut tu bila beli, aku ada jugak terpikir "ishh, boleh ka aku jalan pakai kasut tumit tinggi nie? tak terkelecoih ka?" and after that i told myself that everything is going to be okay. just prove to myself that i can walk beautifully while wearing this high heel. so i grab that heels and give to my mom, i told her "i want this heels mom" and she's like okay then i'll gonna paid for it. ya Allah. hanya Allah ja tau bertapa syukurnya aku dapat high heels tu. dari kuah sampai rumah aku, aku kerja dok pelok ja kotak kasuit tu xD haha. serious. perasaan gembira bila dapat benda yg kita idamkan selama 3 years akhirnya dalam genggaman aku. wohohohoho. yela. sebelum ni asyik pakai wedge ja. hmm hmm. dah biasa so tak adventure ah :p wiikikiki, wedge aku yg pertama warna hitam. haha.time first pakai tu seram sejuk gak tapi lama lepas tu dah terbiasa and siap boleh berlari anak lagi xD wakakka. hah?! tatau wedge tu apa? wedge tu mcm ni. yg tapak dia bersambung sekali dgn kasuit tu. nah tgk contoh ni 


haaaa. tadaaa. ni la wedge. kasut ni aku ada dalam 3\4 pasang dah. so boring :3 and yang aku baru beli ni lebih kurang mcm gmbaq ni.


ramai orang cakap yang aku ni dah tinggi, pastu pakai kasut ni bertambah la tinggi aku. and i just like model yang kat luaq sana tu depa mmg dah tinggi, tapi depa tetap pakai heels ni. okay ja aku tengok. takdak pulak kena kutuk. so why can't i wear this heels? aku pakai bukan sbb nak nampak glam ke ape ke. dah memang minat aku hokni. mcm sesetgh org kt luaq sana la yang minat novel cinta., shawl, jam. minat aku ke arah ni. so aku cuma ikot minat aku. mulut orang yg dok ckp "weh orang tinggi tak elok la pakai kasut tumit tnggi ni" aku senyum je kt depan depa. ni nak hbq mai "KALAU DAH PENDEK TU PAKAI P LA HEELS TNGGI MANA PON TETAP PENDEK, HANG CKP CENI SEBAB NAK DOWNKAN AKU, SORRY BRO, AKU BUAT APA YG AKU MINAT. DAH P MAIN JAUH JAUH" and i told my friend abt this who love fashion and high heels just like me, and she told me that sesetengah selebriti tu sanggup bt pembedahan untuk panjangkan kaki.

hah.yela. kalau kita asyik pikirkan pendapat org mmg takboleh nak bt apa pon la, -.- so lepas ni aku nak cuba keluaq dress pakai heels ni. i take this as a challenge ;) cauuu.

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post