Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
wuuu wiii waaa legaa ~~
Tuesday 11 November 2014 | 11:11 pm | 0 Rain[s]

assalamualaikum! bonjour! *tarik nafas dalam dalam* *lepas dalam dalam* eh eh? haha. good morning and evening guys. Alhamdulillah, exam dah settle settle settle waaaaa. heaven gila. tapi hmm yg tak best nya nak tau result aku dapat berapa la kan. hmm hmm. kalau subject killer kelas aku tu aku fail 3 per 4 and aku dapat markah under 30 mmg haihh tatau nak kata cena. ermm mmg kena turun kelas lah. bkn p akaun ka ICT ka apa ka, p PS1 kalau lebih teruk kena p tasawwur. nak kata malu tu mmg malu la kan dari ST p PS. tapi subjek bio, fizik, kimia and addmath tu dah setahun kot kami hadam. sayang la kalau kena turun kelas kan. nak kena belajaq subjek lain pulak. aku ni dah la seni pon K.O. nak lukis pokok pon mcm lukisan budak tadika (lukisan budak sekolah rendah pon elok lagi) so a few weeks before exam adalah aku bt study group dgn kwn kwn yg sudi bt dgn aku tu Alhamdulillah la masuk la sikit sikit kan. yang selebihnya tu kena bt sendiri la. tapi soalan kimia dgn addmath ya Allah babababapak susah kot. adedede. rasa nak muntah tang tu pon ada. adededede. tapi kimia tu nasib lahh aku lulus. yg addmath tu alahaiii. hihi. yang lain aku tatau la cena. harap sgt sgt lulus. 

aku ni tak lah pandai\genius\cerdik mcm org lain dlm kelas aku tu. so exam apa yg mai aku dok target lulus ja. even ataih urat pon aku bersyukur dah mcm dapat A+, haha lololololo. dulu masa sekolah rendah 1 markah tu mcm takdak makna pon, skrng ni even 1 markah pon rasa mcm 10 markah ceq. pffffttt. beban pasal exam dah hilang sat. skrg ni beban pasai nak tau dok kelas apa. ketaq ketaq. time dok siapkan modul kelmarin, budak genius kelas aku bagi tips tips nak berjaya sikit, hihiihihi (aku korek sikit rahsia kejayaan dia) yang first dia cakap kita kena YAKIN pada diri sendiri and usaha tu msti ada. dia cakap biaq kita dpt markah rendah dari dapat markah tinggi sebab tiru tiru. haha. aip aip aip? apa maksud aku? hahahahaahahahahaah. sapa yang makan tomyam rasa sedapnya. hihihihi. kadang kadang rsa cemburu jugak la tgk sapa yg dpt A- A or A+. serious kot semua ada perasaan cemburu tapi takdak la sampai dengki dia bt pelik pelik. eh eh no no no aku still boleh mnggunakan akal dgn baik ye. cuma usaha tu kena lebih la rajin sama kalau nak berjaya. walaupun final exam dah habis tapi still tak boleh relaks sebab perjalanan hidup masih jauh. selagi tak kerja selagi tu kena belajaq belajaq dan belajaq ja. rasanya smpai sini ja aku nak cerita kat hampa. hihi. bye byee doakan result aku elok ok? hikhikhik. adioss~~ 

 


eh eh eh tunggu tunggu! ada lagi nak habaq. sekbaik ingat. hihi. sat sat jangan p lagi. nak ambik kesempatan nak ucapkan SEMOGA BERJAYA kt semua SPM candidates. buat elok elok. ni lah penentu arah tuju hidup hampa noh wahai senior.ok lah nak lena sat. tata guys. terima kasih sebab sudi baca. Assalamualaikum.




Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post