Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
Keep Calm and Enter My Online Diary
Tuesday 2 December 2014 | 12:51 am | 0 Rain[s]


Assalammualaikum and bonjour! waaaaa. hari ni 1 Disember 2014, lagi sebulan nak sekolah. i dont know why but im feeling so so excited! hahaha. excited gila nak sekolah. please jangan cakap aku gila or tak betul :3 muahahahahaa. Alhamdulillah syukur sgt sgt aku stay ST. alhamdulillah Allah dah bagi petunjuk mungkin masa depan aku dalam aliran sains. insha Allah aku cuba yg habis baik. start tahun depan takdak dah nak main main, relaks relaks mcm tahun ni. tahun depan dah siap ajak kawan kawan study group. kalau nak keluaq pon keluaq p study jaaa. time cuti confirm tusyen ada. tapi pagi tu dah plan and promise dgn kawan hujung minggu ja kami akan p jogging. yelaaaa belajaq belajaq jugak kan? kesihatan mau jaga jugak. kalau stress sgt pon tk boleh nak fokus dlm pelajaran. and bestie wa pon tak bagi couple tahun depan :3 hehehee. ok boss! wa tak couple aihh. buang masa, buang duit, buang perasaan ja. aip aip :3 haha. mungkin Allah nak bagitau skrg ni aku kena pulun dalam pelajaran ja. nak cinta cinta tu aku dah tinggai lama dah. baaahhh. hati pon tkdk lngsung lekat kt sorg laki. kalau keluaq sekali pon, no more than just a best friend. serious lah. baahhh. buat masa skrg kami dok kerjo kerjo kerjoo. krjo apa? kerja lepak, kerja ronda, kerja merayau :3 muahahaaa. mnta minta la dapat kerja malam ni. aminn~~


 tak ku sangka tak ku duga next year aku dah jadi senior Sek Men Keb Tunku Putra kan? dah lima tahun rupanya sekolah kt situ. aku dok rasa mcm mimpi. still teringat time form 1 aku dok ketaq ketaq nak masuk sekolah menengah bukan sebab apa, sebab takut kena buli. yelah kami kan budak junior. tambah tambah dok tgk kt fb kt berita kes kes buli budk junior. so ketaq lah kan. tapi Alhamdulillah lah sekolah TP ceq ni yg ceq syg ni tkdk lagi lah takat ni. rasa sedih rasa takut pon ada nak masuk sekolah sesi 2015 ni. takut nak hadapi SPM dohh. kalau result tk cemerlang tak boleh sambung belajaq :( pastu sedih nak tinggai cikgu cikgu yang mmg sporthing habis ahh :( pastu nk tinggal suasana dalam kelas. hmmm. cerita hantu laa cerita pasal rumah org la. hmm ya Allah tak snggup nk melepasi saat saat tu :'( syg sgt nak tinggal kawan kawan yang bermcm mcm kerenah. even mcmmcm kerenah pon aku sgt sgt suka sbb tu lah yg membezakan kami. hihihi. lepas habis SPM ni hala tuju kami semua akan berubah, oh yar time exam haritu after jawab semua subject killer kan, mmg aku putus asa lah mcm nak kena diturunkan kelas jugak ah. so aku habaq siap siap lah kat mak aku if aku kena turunkan kelas mmg aku akan fly to Mahsuri lah :3 my mom just said "okay" and im just like lol! seriously mum? punya lah ketaq habaq pasal tu, ingat kan nak kena beletiaq ke apa :3 tapi dalam pada yg sama dok berharap sgt sgt result tak teruk dan tk payah di turunkan kelas so aku boleh stay Tunku Putra dan jadi ex-student. heheheee. mcm comel pulak gelaran tu :3 aku tatau pasaipa aku rasa rindu sgt sgt kt sekolah aku tu hmm maybe aku becuti seminggu lebih awai dari kawan kawan aku kot. alahaii. the last day depa p selfie bagai. aku dok kt penang dok garu pala ja :3 jealous kot. huh! tapi next year mmg nk pulun habis habis lah selagi tak kena tahan kat wad tambah aiq sbb tak ckup rest selagi tu pulun :3 muahahaaa. and aku pon dah chup  a few of genius people in our killer subject untuk ajaq aku nnti. harharharr. tak ajaq siap lah aku tuntut kat rumah hampa :3 ermm ermm aku rasa takat ni ja kot. tgk ataih tu. berjela jela aku type. ambik kau selagi tak juling mata menaipnya tu kerja dok type la jawab kau. haha. 

Okay lah before nak cau dari blog itew ni aku nak ucapkn goodluck utk batch batch SPM 2015 tu *berdiri depan cermin* belajaq rajin rajin. no more love in this year. yang taken tu stop ja kejap lepas tu sambung balik ok? yang single tu pulak jgn kalut cari cinta "SEJATI" pulak. let "them" be. kalau depa cinta kita depa mai sendiri ok? aku pon dah single so mmg fokus 100% kt spm lah. insha Allah, Allah kuatkan aku utk tempuh semua dugaan dan cabaran ni. Bismillahirahmanirrahim.


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post