Status ; A ROSE can never be a SUNFLOWER, and a SUNFLOWER can never be a ROSE. ALL FLOWERS are beautiful in their own way, and that's like women too ;)
Beautiful Creature
ehem ehem. 2015 yuoollsss
Wednesday 7 January 2015 | 7:57 am | 0 Rain[s]


assalamualaikum! bonjour! 2015 is coming uoolsssss. hihihihihihih. dalam 2014 ni mcm mcm bnda dah aku lalui. aku rasa tahun ni tahun yg paling tough dalam hidup aku. i dont know why, tapi aku rasa tahun ni tahun paling mencabar lah dalam banyak banyak tahun yg lalu. rasa sedih, kecewa, gembira, marah, benci, dendam. suka, sayang. ermmm. kalau dalam hal sekolah benda number satu yg kita sentiasa buat is belajaq dan fight untuk dapatkan "A". tak kesah lah A minus ka A solid ka janji A. kalau A plus tu bagi aku mmg gila nak mati ah :3 hebat sgt doh. muahahaha. malas nak cite pasal sekolah. skip!skip! tenenenene~~~~~ oh yar. time cuti sekolah yg sgt pnjng baru baru ni aku kerja partime okayyy. okay uoolllsssssss, muahahaha. first ingt nk krja airport tapi dah full. pastu nasib ah jiran aku ni ada kerja kosong, 2 org lak tu. aku krja ah dgn mek watip. first kami krja uptown kuah. about 1 week lah. pastu di sbbkan jauh kan larat ah boss nak hntaq stiap malam. so kami di tukarkan kerja kat chenang lak. kerja kedai makang. kdai mkn kiosk tu ah. deretan kedai kedai. ada juai nasi lemak, "coconut shake", grill food and satay. haaa aku jaga kedai sup sup, bihun, mee, kueytow, moi blablablaaa. aku prepare makanan and watip bncuh aiq. lama gak ah krja situ. mula mula pih situ aku ni mmg berat mulut ah nak cakap and senyum. dalam masa seminggu semua org aku menyembang. wakakakaa. geng geng situ semua sporthing habis habis ah. mmg nak krja pon semangat ja. hihihihihi. pastu kuat mengusik sama -_- so ada la terjatuh suka mcm buah nangka kat sorang abang ni. erm ermmm. sebab tu aku tekankan kat "coconut shake" tadi tu. hehehee. mamat tu krja kedai tu. erm ermm. aaaa malas nak crita lebih. takat tu ja noh. tettettettet. okay dah diam. aku berhenti krja pada hari apa tk ingt tapi tarikh 24 DISEMBER i guess. seriously meriah ah time mlm christmas lak kan. tapi sedih lah nak tnggal depa. hmmm. nak bt gena kan kena berhenti lah. nak duk rumah lak ~.~

 okay tahun 2014 ni yg aku dpt belajaq dari pengalaman aku first of all "kalau nak berjaya kena belajaq betoi betoi. takboleh main main and sambil lewa. serious dude menyesal kot. wakakakaka. ambik hg rsult teruk teruih."
second "jgn dok caya kt org senang sgt dan akibat dia hati gue di sakiti. hakpuiyyyy"
third "jgn cpat suka org kt org yg tk suka kita. hahahahahaha. eh eh eh eh? lolololo"

tapi sedih gak ah sebab kak mimi dah pindah p aloqstaq sbb husband dia ditukaq kan. ermmm. knp la perlu ditukarkan aduh aduh. Kak Mimi, i already miss youu :( :( hmmm. klau tidak ptg ptg ada gak aku dok pih situ dok main main mata dgn kak mimi. muahahaha. la ni malas nakp sbb kak mimi takdoo. ermmm :( hmmm. lagi pun sekolah nk mula lagi berapa hari ja lagi *excited* rindu kat classmates aku tu. 

okay ah azam aku tahun ni err err tkdk kot sbb bkn nk bt pon. muahahahahahaa. semoga tahun ni lebih baik dan lebih bermakna. semoga kenangan manis paling bnyk pada tahun 2015 ni yeee. aaaaa nak habaq pasai pa lagi ni? ermmm. aaaa uuu eeee oooo, takdak dah kot. aku tiktau pasepa idea lari habis ni. okaylah. nak ucapkan goodluck and All the best kepada spm candidates this year and salah sorang tu ialah tat tat tat daaaaa "ME"! wuahahaha. nervous bhaiii. hahahahaa. bye guysss. nnti wa dtg crita bnda lain lak ;)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
smieralissa 19 langkawian my weird world

Old Post | New Post